×

Gure produktuak

Kontrol-panela proba moduan

Probatu eta konfiguratu zure produktuak eta zerbitzuak. Panel hori erabiltzailea autentifikatzen den unean aktibatzen da.

Nola sortu lineako salmenta-katalogo ​​deigarria

Hona hemen linean behar bezala saltzen hasteko aholku nagusiak biltzen dituen dekalogoa

Lineako salmenten munduan hasiberria bazara ere, ziurrenik bisualki erakargarria, nabigatzeko erraza eta etorkizuneko bezeroentzat deigarria den salmenta-katalogo bat nola sortu jakin nahiko duzu. Esperientzia erakargarri, profesional eta eraginkorra sortzen lagunduko dizuten gako-alderdi batzuk kontuan hartu beharko dituzu.

1. Pentsatu lehenik egitura

Argazkiak eta prezioak igotzen hasi aurretik, gomendagarria da katalogoaren egitura zehaztea. Nola antolatuko dira produktuak? Kategoriaren arabera, erabilera motaren arabera, kolorearen arabera…? 

Taldeka itzazu logikoki, bisitaria gal ez dadin. Arropa-denda bat baduzu, adibidez, kamiseta, galtza, osagarri eta abarren arabera bana dezakezu. Kontuan izan zure bezeroek bilatu ohi duten modua eta erraztu iezaiezu bilaketa. 

2. Diseinua: gutxiago gehiago da

Ez duzu orrialdea arreta galarazten duten elementuz zertan bete. Hierarkia bisual ona duen diseinu garbia gauzez beteta dagoen bat baino eraginkorragoa izango da. Erabili zuriuneak, produktuak gainjar ez daitezen. 

Letra-tipoa garrantzitsua da baita ere. Erabili letra-tipo argiak eta irakurgarriak. Izenburuetarako letra-tipo deigarriagoa eta testu deskribatzaileetarako neutroagoa den beste bat konbina ditzakezu. Garrantzitsuena da bezeroen begiak ez nekatzea eta gailu mugikorretan ondo funtzionatzea. 

3. Kalitatezko irudiak

Argazkiak lineako katalogoaren bihotza dira. Ziurtatu irudi guztiek dutela bereizmen ona, argiztapen naturala eta atzealde neutroa. Garrantzitsua da xehetasunei arreta jartzea. 

Erakutsi produktuaren bista ezberdinak: aurrekoa, albokoa eta erabiltzen den bitartekoa (posible bada). Gogoratu, halaber, irudi guztiek izan behar dutela ikusten dena deskribatzen duen ordezko testua (alt text), bai irisgarritasuna bai bilaketa-motorretan duen posizionamendua hobetzeko. 

4. Prezioak, beti ikusgai eta argi

Akats ohikoenetako bat prezioak ezkutatzea edo letra txikiz jartzea da. Horrek mesfidantza sortzen du, eta erabiltzailea orrialdetik irtetera eraman dezake. 

Erakutsi prezioa produktuaren ondoan, nabarmentzen duen diseinu batekin. Deskontuak badaude, adierazi argi eta garbi (adibidez: «Lehen 40 €, orain 32 €»). Ez erabili esapide nahasgarriak. 

5. Idatzi deskribapen lagungarriak

Ez erabili «kotoizko kamiseta zuria» bezalako deskribapen sinpleak soilik. Azaldu laburki zer balio ekartzen duen produktu horrek. Ingurumena errespetatzen al du? Molde berezirik al du? Nola sentitzen da ukitzean? 

Pentsatu nola deskribatuko zeniokeen zure produktua edo zerbitzua ikusi edo ukitu ezin duen norbaiti. Egin informatzaileak diren azalpen laburrak. Erabili hizkuntza hurbila, saihestu beharrezkoak ez diren teknizismoak eta nabarmendu zure produktua berezi egiten duen hori. 

6. Jarri arreta hizkerari

Zure katalogoak zure izenean hitz egin behar du. Erabili zure publikoarentzat deigarria den hizkera argia eta zuzena. Komunikatu zure denda fisikoan sartu berri den norbaitekin hitz egiten ariko bazina bezala. 

Emozionalagoa den zerbait saltzen baduzu (artea, moda edo esperientziak, esaterako), apur bat sortzaileagoa izan zaitezke. Bestalde, funtzionalagoak diren gauzak saltzen badituzu (hala nola tresnak edo teknologia), izan zaitez teknikoagoa, baina ukitu pertsonala galdu gabe. Gomendagarria da zure sektoreko hizkerara egokitzea, bezero berri potentzialak baztertu gabe. 

7. Irisgarritasuna: guztiontzako katalogo bat

Jendeak askotariko eratan nabigatzen du Interneten, eta zure webguneak horretara egokitu beharko litzateke. Hona hemen zenbait gako: 

  • Erabili kontraste handiko koloreak , testuak irakurgarriak direla ziurtatzeko. 
  • Ziurtatu letra-tipo estandarrak gutxienez 16px-eko tamaina duela eta gainerako testuek ez dutela 12px baino txikiagoa den tamaina. 
  • Gehitu ordezko testuak irudietan, pantaila-irakurgailuek interpreta ditzaten. 
  • Erabili koloreak baino gauza gehiago informazioa transmititzeko (adibidez, ez jarri deskontua duten produktuak gorriz beste elementu bisual bat gehitu gabe). 
  • Egiaztatu teklatua bakarrik erabiliz nabiga daitekeela. 

8. Erraztu erosteko prozesua

Katalogo polit bat ez da oso erabilgarria funtzionala ez bada. Gehitu ikusgai dauden Gehitu saskian edo Erosi botoiak. WhatsApp edo sare sozialen bidez saltzen baduzu, gehitu kontaktu-botoiak edo ekintzarako dei argiak. Gako-hitzez bilatzeko aukera eskainiz, bezeroak errazago bilatzeko gai izango dira. 

Euren artean antzekoak diren produktuak edo planak eskaintzen badituzu, beti da erabilgarria elkarren artean alderatzeko aukera eskaintzea. Prozesua zenbat eta sinpleagoa izan, orduan eta hobea izango da erabiltzailearen esperientzia. 

9. Moldagarria: lehenik, kontuan izan mugikorreko erabilera

Lineako dendetara egindako bisita gehienak telefono mugikorretatik egiten dira. Beraz, ziurtatu zure katalogoa pantaila txikietan ondo ikusten dela, hau da, irudiak pantailara egokitzen direla, testua moztu gabe agertzen dela eta atzamarra erabiliz erraz sakatzen diren botoiak dituela. 

Probatu webgunea gailu desberdinetan argitaratu aurretik. 

10. Eduki zure katalogoa eguneratuta

Ez dago jada eskuragarri ez dagoen produktu bat aurkitzea baino gauza txarragorik. Egiaztatu zure katalogoa aldizka, dagoeneko salgai ez dituzun elementuak kentzeko, beharrezkoa bada prezioak egokitzeko eta elementu berriak gehitzeko. 

Produktuek izakinak dituzten, agortu diren edo dagoeneko salgai ez dauden argi eta garbi adierazi behar duzu. Webgune eguneratu batek konfiantza sortu eta zure negozioari arreta jartzen diozula erakusten du. 

Salmenta-katalogo erakargarri bat nola sortu jakitea diseinuaren, edukiaren eta erabiltzailearen esperientziaren nahasketa da. Ez da ezinbestekoa tresna konplexuak erabiltzea edo inbertsio handiak egitea hori lortzeko. Plangintza onarekin, xehetasunei arreta jarriz eta aholku hauekin, zure negozioaren gauzarik onenak islatuko eta bisitak salmenta bihurtuko dituen katalogoa sortzeko gai izango zara. 

Hasi funtsezkoekin, hobetu pixkanaka eta entzun zure bezeroei. Ondo diseinatutako katalogo batek aldea egiten du.