×

Gure produktuak

Kontrol-panela proba moduan

Probatu eta konfiguratu zure produktuak eta zerbitzuak. Panel hori erabiltzailea autentifikatzen den unean aktibatzen da.

Laguntza behar duzu?

Wipöp

Nor gara gu?

Wipöp-en aurrera egiten laguntzen dizugu. Zure salmenten eta kobrantzen kudeaketa erraztu nahi dizugu, zure negozioaren tamaina edo eredua edozein dela ere. Zuregandik gertu egon nahi dugu erabakiak konfiantzaz har ditzazun, zure negozioari egokitutako tresnak eskainiz. Informazio gehiago.

Zure negoziorako soluzio egokituak eskaintzen dizkizugu, abantaila askorekin: 

  • Kontratazio erraza eta % 100 online.
  • Askatasun osoa: operatu edozein banku-konturekin eta irauteko konpromisorik gabe.
  • BBVA Taldearen segurtasuna eta konfiantza dituzu.

Gure bezeroen konfiantza da garrantzitsuena. Segurtasun-estandar altuenen arabera jarduten dugu: BBVAren eta PCI-DSS gisa ziurtatutako teknologien babesarekin, ordainketa seguruak egitea ahalbidetzen dut, eta PSD2 eta SCA betetzen ditu. Kobrantza bakoitza seguruak, azkarrak eta fidagarriak izateko beharrezko guztia.

Kontua

Wipöp kontu bat izateko:  

  • Bete gure formulario laburra zure erabiltzaile kontua sortzeko.
  • Irakurri arretaz gure datu pertsonalen tratamendua. Hori onartu ondoren, hautatu «Sortu zure kontua».
  • Mezu elektroniko bat bidaliko dizugu formularioan eman duzun helbidera zure identitatea baieztatzeko (beharrezkoa bada, egiaztatu zure Spam postontzia).
  • Behin baieztatuta, hasierako formularioan aukeratutako helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin zure Wipöp kontuan saioa hasi ahal izango duzu.

Hasi.

Pasahitza berreskuratzeko edo aldatzeko:  

  • Hautatu «Hasi saioa» eta sakatu «Pasahitza ahaztu duzu?».
  • Sartu zure Wipöp kontuarekin lotutako posta helbide elektronikoa eta egin klik «Pasahitza berreskuratu» botoian.
  • Mezu elektroniko bat bidaliko dizugu zure kontuari esleitutako posta helbide elektronikora. Jarraitu mezuan agertuko den esteka.
  • Sartu pasahitz berria eta berretsi ezazu. Horren ondoren, saioa hasi ahal izango duzu zure pasahitz berria erabilita. 

Bezero izatea oso erraza da. Honako hauek baino ez dituzu bete behar: 

  • Enpresa edo negozio-jarduera duen autonomoa izatea.
  • Espainian bizitzea.
  • Espainian banku-kontu bat izatea. 

Hasi.

Wipöp-en zerbitzuak erabiltzeko, banku-kontu bat izan behar duzu Espainiako banku-sisteman. Horrela, zure negozioaren bidez sortutako ordainketen laburpena bidali diezazukegu. Gogoratu banku-kontua izena emateko prozesuan adierazten duzuna izango dela.

Ez, ez da beharrezkoa. Berdin dio norekin lan egiten duzun, Espainiako banku-sisteman kontu bat baduzu, gure produktuak beste banku batean kontu horretan helbideratu ahal izango dituzu.

Zure bezeroek ez dute konturik izan behar Wipöp-en edo BBVAn. Gure zerbitzuak eta produktuak erabiltzeko, zu zara (banako edo erakunde juridiko gisa) Wipöp-ekin produktu bat kontratatu behar duen bakarra.

Produktu bat kontratatu baduzu, lehendabizi hori bertan behera utzi behar duzu Wipöp plataformatik harpidetza kendu aurretik. Hori nola egiteari buruzko zalantzarik baduzu, jarri harremanetan gure espezialistetako batekin gure Kontaktua orriaren bidez.

Ez, ez dago halako eperik. Gure harremana edozein unetan utzi daiteke bertan behera, hori nahi izanez gero. Gogoan izan beti, produktu bat kontratatu baduzu, lehendabizi hori bertan behera utzi behar duzula Wipöp plataformatik harpidetza kendu aurretik. 

Ordainketak

Wipöp-ekin zure bezeroei kobratu ahalko diezu eskuragarri dauden ordainketa-metodo hauek erabiliz, zuretzako egokiena dena aukeratuz: 

  • Zordunketa-, kreditu- eta zerbitzu-txartelak.
  • Google Pay.
  • Ordainketa errepikakorrak eta harpidetzak.
  • Ordainketa-esteka.
  • Bizum. 

Wipöpekin, VISA eta Mastercard zordunketa- eta kreditu-txartelekin egindako ordainketak jaso ahal izango dituzu.

Bai, ordainketak jaso ditzakezu nazioarteko zordunketa- eta kreditu-txartelekin, betiere VISA edo Mastercard badira.

Zure negozioak ez du mugarik izango txartel bidezko ordainketetan eragiketak kobratzeko. Zure bezeroek txartelaren ezaugarriak eta bertan ezarritako mugak ezagutu beharko dituzte.

Ez, eurotan bakarrik. Zure bezeroek atzerriko dibisarekin ordaindu dezaketen arren, zuk eurotan jasoko duzu zenbatekoa beti, kostu gehigarririk gabe.

DCC (ingelesez, Dynamic Currency Conversion) zerbitzua dugu, atzerriko bezeroek beren dibisan ordaintzea (VISA edo Mastercard txartelarekin) ahalbidetzen duen ordainketa-sistema. 

Eragiketaren zenbatekoa eurotan jasoko duzu, kostu gehigarririk gabe.

DCC sistema (ingelesez, Dynamic Currency Conversion) atzerrian txartelarekin erosketa bat egiten duzunean zure tokiko monetan ordaintzeko aukera ematen duen zerbitzua da. Horrela, berehala jakingo duzu zenbat ordainduko duzun zure monetan. Hori abantaila handia da enpresentzako, bezeroei alternatiba erosoa eskaintzen dielako eta, Espainian, transakzioaren ordainketa eurotan jasotzen duelako. 

DCC eragiketak euroko erabiltzen den eragiketen modu berean likidatzen dira.

Zerbitzu hau automatikoki aktibatzen da eurogunetik kanpoko bezeroentzat, zure kontratuan gaitu baduzu.

Bai, erabateko gardentasuna dago zure bezeroarekin. Ordainketa baieztatu aurretik, ikusi zenbateko zehatza eta horri aplikatzen zaion truke-tasa. 

Ez. Bizum erabiltzeko, dendak bere bankuaren bidez aktibatu eta hori Wipöpekin lotu behar du. 

Gure soluzio hauetakoren bat erosten duzunean, Bizum aukera gehi ahal dezakezu kontratazio prozesuan zehar: 

  • Ordainketa-esteka.
  • Ordainketa-pasabidea.
  • Wipöp GO. 

Eragiketa bakoitzeko komisioa zure negozioan erabiltzen duzun bankuaren araberakoa da [merkataritza kodea (FUC) eta Bizum terminala kontratatzerakoan]. Horrez gain, prozedura bakoitzeko kuota bat aplikatzen dugu ordainketa-kontuaren arabera: 

  • BBVA kontua: kosturik gabe.
  • Beste entitate bateko kontua: 0,05 € transakzio bakoitzeko. 

Wipöpek wallet digitalen erabilera baimentzen du, merkatariak kontratatutako soluzioaren arabera. Wipöp ST fisikoan, contactless ordainketekin bateragarriak diren zorro digital guztiak onartzen dira: Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay eta beste NFC wallet batzuk.

Hala ere, ordainketa-pasabidea, ordainketa-esteka edo Wipöp GO bezalako online soluzioetarako, gaur egun Google Pay erabilita ere egin daiteke (Apple Pay laster egongo da eskuragarri).

Segurtasuna

Gure bezeroen konfiantza da garrantzitsuena. Segurtasunestandar altuenen arabera jarduten dugu: BBVAren eta PCI-DSS gisa ziurtatutako teknologien babesarekin, ordainketa seguruak egitea ahalbidetzen dut, eta PSD2 eta SCA betetzen ditu. Kobrantza bakoitza seguruak, azkarrak eta fidagarriak izateko beharrezko guztia.

Ordainketak egiten direnean txartelen datuak babesten dituen arau multzo bat da. Zure negozioak estandar hori betetzen badu, iruzurra saihesten eta bezeroen konfiantza handitzen laguntzen duzu. Barne sartzen dira informazioa zifratzea, etengabe monitorizatzea eta sarbideak kontrolatzea bezalako neurriak. Segurtasunez jarduteko funtsezko oinarrizko estandarra da.

Zure informazioa babesteko modu bat da. Txartelarekin ordaintzean, zure datuak eragiketa horretarako bakarri balio duen kode zifratu (token bat) batengatik aldatzen dira. Horrela, norbaitek zure bezeroen benetako datuetara sartzen saiatzen bada, ezingo ditu erabili. Segurtasun geruza gehigarri bat da, zuk ezer egin beharrik gabe babesten zaituena. 

Wipöp ST

Salmenta puntu terminala txartel, eWallet edo smartwatch bat erabilita modu seguruan eta arazorik gabe kobratzeko aukera ematen duen tresna da. Datafono ere esaten zaio. Hori eskudirutan ordaintzeko alternatiba segurua, azkarra eta erosoa da, eta, horrek zure negozioan eskaintzen dituzun ordainketa-metodoak handitzeko aukera ematen dizu. Informazio gehiago.

Bai, hainbat terminal eska ditzakezu kontratazio prozesuan zehar. Gainera, denak helbide berera bidaltzeko edo bakoitzari helbide desberdin bat esleitzeko aukera duzu. 

Wipöpen Android PAX A920Pro eta A910s ST sistemak eskaintzen ditugu zure negozioari hazten laguntzeko. 

Zuzenean sar zaitezke zure terminaletik azken 30 egunetako eragiketen historikora. Horiek dataren eta orduaren arabera antolatzen dira. Kontrol-panelaren bidez, zure kontuan kontsultatu ditzakezu denbora-tarte luzeagoan egindako transakzioak.

Salmentak, itzulketak eta aurrebaimenak dira kontsultatu ditzakezun transakzioak. 

Zure terminalerako erroiluak eska ditzakezu kontrol-paneletik. Hautatu «ST»menuan, eta ondoren «Eskatu erroiluak». Une horretan, prozesu bat jarraitu beharko duzu, eta bertan, besteak beste, zenbat pakete behar dituzun adierazi beharko duzu, baita horiek jasotzeko helbidea eta harremanetarako pertsonaren datuak ere.

Bai «Entregatu gabe» egoerak terminal berrien eskaeretan edo paperezko eskaeretan bai «Ez da jaso» egoerak terminala ezeztatzeko eskaeretan adierazten dute hainbat alditan saiatu direla terminala eskaeran adierazitako helbidean entregatzen edo jasotzen, baina hori ez dela posible izan. 

Jarri harremanetan gure Laguntza taldearekin, gure taldeak behar duzun guztian lagunduko dizu.

Jarri harremanetan gure Laguntza taldearekin, gure taldeak gorabehera konpontzeko behar duzun guztian lagunduko dizu.

Bai, zure Wipöp STak Interneterako konexioa behar du, berdin dio WiFi sarearen edo GPRS-4G sare mugikorraren bidez bada. 

Ordainketa-pasabidea

Ordainketa-pasabide bat zure online denda kobratzeko sistemekin konektatzen duen tresna da. Txartelarekin egindako ordainketak segurtasunez, azkar eta tirabirarik gabe prozesatzeko aukera ematen du. Hori ezarriz gero, esperientzia hobea eskaintzen diezu zure bezeroei, bertan behera utzitako ordainketak murrizten dituzu eta zure salmenten kontrol argi eta antolatua eramateko aukera ematen dizu. Informazio gehiago.

Sí, a través del proceso de tokenización. Es una solución de cobro para los comercios que permite reemplazar los datos sensibles de una tarjeta por un código único identificativo, llamado ‘token’, que se emplea durante la transacción. De esta forma, se elimina la necesidad de exponer los datos reales de la tarjeta para hacer las operaciones digitales más seguras.

Zure informazioa babesteko modu bat da. Txartelarekin ordaintzean, zure datuak eragiketa horretarako bakarri balio duen kode zifratu (token bat) batengatik aldatzen dira. Horrela, norbaitek zure bezeroen benetako datuetara sartzen saiatzen bada, ezingo ditu erabili. Segurtasun geruza gehigarri bat da, zuk ezer egin beharrik gabe babesten zaituena. 

Pasarela de pago opera con protocolo seguro (EMV3DS) que protegerá tus operaciones de posibles fraudes de forma que tus pagadores siempre tendrán que firmar la operación

Wipöp GO

Wipöp GO plataforma digital bat da, eta webgune bat izan gabe online saltzeko aukera ematen dizu. Sortu zure produktu eta zerbitzuen katalogo pertsonalizatuak, eta ekin online saltzeari. Gainera, gozatu zure transakzioen gaineko erabateko kontrolaz, zure salmentak eta harpidetzak kudeatu ahal izanik. Informazio gehiago.

Online katalogo bat zure produktu edo zerbitzuen zerrendaren bertsio digitala da. Eman zure bezeroei eskaintzen duzuna edonondik eta edozein unetan ikusteko aukera. Erraza da hori eguneratzea, jende gehiagorengana iristeko aukera ematen dizu eta erosketa esperientzia hobetzen du. Online saltzen baduzu, horrelako bat izatea funtsezkoa da hazteko. Informazio gehiago.

Gure plataformak honako egiteko aukera ematen dizu: 

  • Eragiketak, ordainketak, kobrantzak edo itzultzeak kudeatzea.
  • Transakzio bakoitzaren xehetasunak ikustea.
  • Zure salmenten estatistikak eta analisiak berrikustea erabaki hobeak hartzen laguntzeko.
  • Kontratatutako zure soluzioen egoera kontsultatzea. 

Ordainketa-esteka

Ordainketaesteka zure bezeroei azkar eta segurtasunez kobratzeko sortzen duzun esteka pertsonalizatua da. Mezu elektronikoz, sare sozialen bidez edo posta elektronikoz partekatu besterik ez duzu egin behar. Jasotzean, pertsona web-orri batera sartzen da txartelarekin edo Bizum bidez ordaintzeko. Erabilerraza da, eta salmentak berehala ixten laguntzen du. Informazio gehiago.

Ordainketaesteka batek 48 orduko balioa du bezeroari lehen aldiz bidaltzen diezun unetik aurrera. Denbora-tarte hori igaro ondoren, esteka iraungi egingo da, eta, beharrezkoa bada, ordainketaesteka berri bat bidali beharko duzu.

Ordainketaesteka posta elektronikoz, sare sozialen eta mezularitza bidez bidali dezakezu. Adibidez: Instagram, Twitter (X), WhatsApp, Telegram, TikTok

Kontaktua

Gurekin harremanetan jar zaitezke telefonoz edo posta elektronikoz. Edo, nahiago baduzu, bete gure formularioa eta ahalik eta azkarren erantzungo dizugu. Gure Kontaktua orrian aurkituko duzu informazio guztia.

Gure 24/7 laguntza tekniko taldearekin jar zaitezke harremanetan. Kontsultatu informazio guztia gure Kontaktua orrian.

Glosarioa

Salmenta puntu terminala txartel, eWallet edo smartwatch bat erabilita modu seguruan eta arazorik gabe kobratzeko aukera ematen duen tresna da. Datafono ere esaten zaio. Hori eskudirutan ordaintzeko alternatiba segurua, azkarra eta erosoa da, eta, horrek zure negozioan eskaintzen dituzun ordainketa-metodoak handitzeko aukera ematen dizu. Informazio gehiago.

Ordainketa-pasabide bat zure online denda kobratzeko sistemekin konektatzen duen tresna da. Txartelarekin egindako ordainketak segurtasunez, azkar eta tirabirarik gabe prozesatzeko aukera ematen du. Hori ezarriz gero, esperientzia hobea eskaintzen diezu zure bezeroei, bertan behera utzitako ordainketak murrizten dituzu eta zure salmenten kontrol argi eta antolatua eramateko aukera ematen dizu. Informazio gehiago.

Ordainketaesteka zure bezeroei azkar eta segurtasunez kobratzeko sortzen duzun esteka pertsonalizatua da. Mezu elektronikoz, sare sozialen bidez edo posta elektronikoz partekatu besterik ez duzu egin behar. Jasotzean, pertsona web-orri batera sartzen da txartelarekin edo Bizum bidez ordaintzeko. Erabilerraza da, eta salmentak berehala ixten laguntzen du. Informazio gehiago.

eCommerce edo merkataritza elektronikoa produktuak edo zerbitzuak webgune, app edo Interneterako konexioa duen plataforma baten bidez salerosteko metodo bat da. Adibidez, online arropa denda bat.

Ezagutu eCommerce ereduarentzako ditugun soluzio gehiago hemen.

Zure informazioa babesteko modu bat da. Txartelarekin ordaintzean, zure datuak eragiketa horretarako bakarri balio duen kode zifratu (token bat) batengatik aldatzen dira. Horrela, norbaitek zure bezeroen benetako datuetara sartzen saiatzen bada, ezingo ditu erabili. Segurtasun geruza gehigarri bat da, zuk ezer egin beharrik gabe babesten zaituena. 

Ezagutu interesagarriak iruditu ahal
zaizkizun gida guztiak

Zure negozioak aurrera egiteko aholkuak

Nola hasi ez badakizu, pausoz pauso gidatuko zaitugu

Ezagutu gure soluzioak zure negozioan nola erabili

modulo-repositorio-guias

Zure negozioa hazten laguntzen dizugu

Nola egin daiteke integrazioa arin eta azkar?