Com et podem ajudar avui?
Disposes del nostre servei 24/7 per assegurar-te que qualsevol incidència es resolgui de manera ràpida i eficient
Parla amb nosaltres directament
Servei 24/7 per assegurar-te que qualsevol incidència sigui resolta de manera ràpida i eficient.
Aviat
Sempre amb tu
T'ajudem amb qualsevol dubte que tinguis abans i després de la contractació.
Ens posem en contacte nosaltres?
Si ho prefereixes, deixa el teu missatge i contactarem amb tu al més aviat possible.
Comença a vendre en línia!
Amb aquests consells, t’ajudem a fer que el teu negoci arrenqui
Si no saps com començar, t'orientem pas a pas
Aprèn a utilitzar les nostres solucions en el teu negoci
T'ajudem a fer créixer el teu negoci
Com pots fer que la integració sigui àgil i senzilla
FAQs
¿Tienes alguna duda?
¿Quiénes somos?
¿Cómo puedo crear una cuenta?
- Rellena nuestro breve formulario para crear tu usuario.
- Lee con detenimiento nuestro Tratamiento de datos personales. Una vez aceptado, selecciona “Crear tu cuenta”.
- Te enviaremos un e-mail a la dirección que nos has facilitado en el formulario para que confirmes tu identidad (revisa el buzón de Spam si fuera necesario).
- Una vez confirmada, podrás iniciar sesión en tu cuenta Wipöp con el e-mail y contraseña elegidos en el formulario inicial.
He olvidado mi contraseña, ¿cómo la recupero?
Para recuperar o cambiar tu contraseña:
- Selecciona “Iniciar sesión” y pulsa sobre “¿Olvidaste la contraseña?”.
- Debes introducir la dirección de e-mail vinculada a tu cuenta Wipöp y clicar en “Recuperar contraseña”.
- Te enviaremos un correo electrónico al e-mail asignado a tu cuenta. Sigue el enlace que aparecerá en el mensaje.
- Deberás introducir tu nueva contraseña y confirmarla. Tras esto, podrás iniciar sesión con tu nueva contraseña.
¿Cuáles son los requisitos para ser cliente de Wipöp?
Ser cliente es muy sencillo. Tan sólo debes cumplir con lo siguiente:
- Ser empresa o autónomo con actividad empresarial
- Ser residente en España.
- Disponer de una cuenta bancaria en España.
¿Existe plazo de permanencia en Wipöp?
No, no existe dicho plazo, nuestra relación puede cancelarse en cualquier momento si así lo deseas. Siempre teniendo en cuenta que si tienes contratado un producto, deberás cancelar primero este antes de darte de baja en la plataforma de Wipöp.
Tens cap dubte?
Qui som?
Com puc crear un compte?
- Emplena el nostre breu formulari per crear el teu usuari.
- Llegeix detingudament el nostre Tractament de dades personals. Un cop acceptat, selecciona “Crea el teu compte”.
- T’enviarem un correu electrònic a l’adreça que ens has facilitat en el formulari perquè confirmis la teva identitat (revisa la bústia de correu brossa si cal).
- Una vegada confirmada, podràs iniciar sessió al teu compte Wipöp amb l’adreça electrònica i la contrasenya que hagis triat en el formulari inicial.
He oblidat la contrasenya, com la recupero?
Per recuperar o canviar la contrasenya:
- Selecciona “Inicia sessió” i prem a “Has oblidat la contrasenya?”.
- Has d’introduir l’adreça electrònica vinculada al teu compte Wipöp i clicar en “Recupera la contrasenya”.
- T’enviarem un correu electrònic a l’adreça assignada al teu compte. Segueix l’enllaç que sortirà en el missatge.
- Hauràs d’introduir la contrasenya nova i confirmar-la. Un cop fet això, podràs iniciar sessió amb la contrasenya nova.
Quins són els requisits per ser client de Wipöp?
Ser client és molt senzill. Tan sols has de complir les condicions següents:
- Ser empresa o autònom amb activitat empresarial
- Ser resident a Espanya.
- Disposar d’un compte bancari a Espanya.
Hi ha termini de permanència a Wipöp?
No, no hi ha cap termini; la nostra relació es pot cancel·lar en qualsevol moment, si ho vols així. Sempre considerant que si tens contractat un producte, l’hauràs de cancel·lar primer abans de donar-te de baixa de la plataforma de Wipöp.