×

Our products

Control panel in test mode

Test and configure your products and services. This panel is active from your user authentication.

How can we help you today?

Count on our 24/7 service to ensure that any issues you encounter are resolved quickly and efficiently

Speak to us directly

24/7 service to ensure that any issues you encounter are resolved quickly and efficiently.

Coming soon

Always there for you

We will assist with any doubts you may have before and after signing up.

Want us to get in touch?

If you prefer, leave us a message and we will contact you as soon as possible.

Antes de continuar, es necesario que leas y aceptes la información sobre el tratamiento de datos. PDF Tratamiento de datos personales

Start selling online!

Let us help you get your business off the ground with these tips

If you don't know how to start, let us guide you step by step

Find out how to make our solutions work for your business

modulo-repositorio-guias

We can help you develop your business

How to integrate our solutions quickly and easily

FAQs

¿Tienes
alguna duda?

¿Quiénes somos?

En Wipöp te ayudamos a avanzar. Queremos hacerte más simple la gestión de tus ventas y cobros, sin importar el tamaño o modelo de tu negocio. Queremos estar cerca de ti para que tomes decisiones con confianza, ofreciéndote herramientas adaptadas para tu comercio. Saber más.

¿Cómo puedo crear una cuenta?

  • Rellena nuestro breve formulario para crear tu usuario. 
  • Lee con detenimiento nuestro Tratamiento de datos personales. Una vez aceptado, selecciona “Crear tu cuenta”.
  • Te enviaremos un e-mail a la dirección que nos has facilitado en el formulario para que confirmes tu identidad (revisa el buzón de Spam si fuera necesario).
  • Una vez confirmada, podrás iniciar sesión en tu cuenta Wipöp con el e-mail y contraseña elegidos en el formulario inicial.

He olvidado mi contraseña, ¿cómo la recupero?

Para recuperar o cambiar tu contraseña: 

  • Selecciona “Iniciar sesión” y pulsa sobre “¿Olvidaste la contraseña?”.
  • Debes introducir la dirección de e-mail vinculada a tu cuenta Wipöp y clicar en “Recuperar contraseña”.
  • Te enviaremos un correo electrónico al e-mail asignado a tu cuenta. Sigue el enlace que aparecerá en el mensaje.
  • Deberás introducir tu nueva contraseña y confirmarla. Tras esto, podrás iniciar sesión con tu nueva contraseña.

¿Cuáles son los requisitos para ser cliente de Wipöp?

Ser cliente es muy sencillo. Tan sólo debes cumplir con lo siguiente:

  • Ser empresa o autónomo con actividad empresarial
  • Ser residente en España.
  • Disponer de una cuenta bancaria en España.

¿Existe plazo de permanencia en Wipöp?

No, no existe dicho plazo, nuestra relación puede cancelarse en cualquier momento si así lo deseas. Siempre teniendo en cuenta que si tienes contratado un producto, deberás cancelar primero este antes de darte de baja en la plataforma de Wipöp.

Do you have any doubts?

Who are we?
At Wipöp we help you to move forward. We want to make it easier for you to manage your sales and collections, regardless of the size or model of your business. We want to be close to you so that you can make decisions confidently, offering you tools adapted to your business. Find out more.
  • Fill in our short form to create your user account.  
  • Please read our Personal Data Processing Policy carefully. Once accepted, select “Create your account”. 
  • We will send you an email to the address you provided in the form to confirm your identity (check your Spam mailbox if necessary). 
  • Once confirmed, you’ll be able to log in to your Wipöp account with the email address and password you chose in the initial form. 

To recover or change your password:  

  • Select “Log in” and click on “Forgot password”. 
  • You must enter the email address linked to your Wipöp account and click on “Recover password”. 
  • We will send you an email to the email address assigned to your account. Follow the link in the message.
  • You will need to enter your new password and confirm it. You will then be able to log in with your new password. 

Becoming a customer is very simple. All you need to do is to comply with the following: 

  • Be a company or self-employed with business activity 
  • Be a resident of Spain. 
  • Have a bank account in Spain. 

No, there is no such deadline, our relationship can be terminated at any time if you wish. Please always bear in mind that if you have contracted a product, you must first cancel it before terminating your membership of the Wipöp platform.